سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

دانلود آهنگ جدید 98 سینا سرلک به نام دوست دارم

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید 98 سینا سرلک به نام دوست دارم

دانلود ترانه بسیار زیبای دوست دارم با خوانندگی سینا سرلک پخش از سارا موزیک

Sina Sarlak – Dooset Daram

شعر ترانه دوست دارم با صدای سینا سرلک


دوست دارم همه دنیا میدونن خودت اما نمیفهمی

نمیدونی چه حالیه پر بشه چشمات نمیفهمی نمیفهمی

نمیفهمی چه عذابیه قورت بدی بغضتو عشقتو بخندونی

چی دارم میگم هیچی از این چیزا هیچوقت نمیدونی

گرفتارم به چشمای تو و به دنیای تو دوست دارم

زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم

گرفتارم به چشمای تو و به دنیای تو دوست دارم

زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم

من و خاطره هات میکشونه کجا دیگه جون ندارم که بگم عاشقم به خدا

دلم از سر خط مینویسه تورو نمیخوام ببینم دیگه چشمای خیس تورو

گرفتارم به چشمای تو و به دنیای تو دوست دارم

زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم

گرفتارم به چشمای تو و به دنیای تو دوست دارم

زمستونم که رو شونه ی کسی غیر تو نمیبارم دوست دارم

  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • ۴۱۵ نمایش
  • سارا منافی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی