سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

دانلود آهنگ جدید 98 فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد

دانلود ترانه بسیار زیبای دیوونه برگرد با خوانندگی فرزاد فرخ پخش از سارا موزیک

Farzad Farokh – Divoone Bargard

شعر ترانه دیوونه برگرد با صدای فرزاد فرخ


باز نم بارونه دل دیوونه هر لحظه که داغونه میگیره بهونه

از عشقی که از دست رفت دلو ول کرد رفت از قلبی که تنها شد بی رویا شد

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم

دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم

دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...

تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم

پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم

تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم

پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم

دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم

دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...

  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • ۴۴۵ نمایش
  • سارا منافی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی