سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

دانلود آهنگ 98 گروه چارتار به نام آوازه خوان

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ب.ظ

دانلود آهنگ 98 گروه چارتار به نام آوازه خوان

دانلود ترانه بسیار آوازه خوان با خوانندگی گروه چارتار پخش از سارا موزیک

Chaartaar - Aavaazeh Khaan

شعر ترانه آوازه خوان با صدای گروه چارتار


رهایی تا پَر کشیدن ، جز پیوندت ندارم

من رویایی رها تر ، از لبخندت ندارم

تا کِی قفس و غم و دلسردی

منو عادت شبگردی ، تو بگو

آوازه خوانی را ، این سعیِ فانی را

در کوچه ات هر شب برپا کردم

شاید فقط شاید ، قلبت به رحم آید

اما چه بی مرحم برمیگردم

به سمتِ دردم

این شعرِ بی سر با ماهِ من از شب

حرفی نزن ، در گوشِ او نگو

باری دگر تر شد چشمانِ من

آوازه خوانی را ، این سعیِ فانی را

در کوچه ات هر شب برپا کردم

شاید فقط شاید ، قلبت به رحم آید

اما چه بی مرحم برمیگردم

به سمتِ دردم

تا کِی قفس و غم و دلسردی / منو عادت شبگردی ، تو بگو

آوازه خوانی را ، این سعیِ فانی را / در کوچه ات هر شب برپا کردم

  • ۹۷/۱۱/۳۰
  • ۲۱۴ نمایش
  • سارا منافی

آهنگ 98

اهنگ 98

دانلود موزیک جدید 98

دانلود موسیقی 1398

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی