سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

دانلود آهنگ جدید ۹۸ حسین جباری به نام دلم هواتو کرده

دانلود ترانه بسیار زیبای دلم هواتو کرده با خوانندگی حسین جباری پخش از سارا موزیک

Hossein Jabbari – Delam Havato Karde

شعر ترانه دلم هواتو کرده با صدای حسین جباری


ببین خیسه چشمام ببین تاریکه دنیام

برو عادت دارم من به تنهایی تو دنیا

میدونم حالت چشمات میدونم عطر نفسهات

میسوزونه قلبمو بازم  ولی باید که بسازم

دلم هواتو کرده دلت با من چه کرده

نمیدونی بی تو دستام چه سرده

من هرکاری رو کردم که تو برگردی پیشم

نمیدونی بی تو دیوونه میشم

ببین خیسه چشمام ببین تاریکه دنیام

برو عادت دارم من به تنهایی تو دنیا

میدونم حالت چشمات میدونم عطر نفسهات

میسوزونه قلبمو بازم  ولی باید که بسازم

دلم هواتو کرده دلت با من چه کرده

نمیدونی بی تو دستام چه سرده

من هرکاری رو کردم که تو برگردی پیشم

نمیدونی بی تو دیوونه میشم

  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • ۴۷۱ نمایش
  • سارا منافی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی