سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

دانلود آهنگ جدید ۹۸ مسعود صادقلو من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم

دانلود ترانه بسیار زیبای من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم با خوانندگی مسعود صادقلو پخش از سارا موزیک

Masoud Sadeghloo – Khas Boodim

شعر ترانه من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم با صدای مسعود صادقلو


مث من تنها مث تو اینجا زیاده اما ما دوتایی خاص بودیم 

میشنوم حالا اسم ما دوتا پیچیده هرجا ما پر از احساس بودیم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه

خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم


دانلود کلیک کنید

  • ۹۸/۰۲/۱۲
  • ۳۹۷ نمایش
  • سارا منافی

دانلود آهنگ جدید 98 با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی