سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

دانلود آهنگ جدید 98 متین حکمت پور به نام احساس

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید 98 متین حکمت پور به نام احساس

دانلود ترانه بسیار زیبای احساس با خوانندگی متین حکمت پور پخش از سارا موزیک

Matin Hekmatpour - Ehsas

شعر ترانه احساس با صدای متین حکمت پور


من چه قدر بی تابم واسه زندگی کنار تو

خوب من هر کاری می کنم که بشم یارتو

نمی دونم گاهی وقتا تو سرت چی میگذره

رفتار و کردار تو از دلمن دل می بره

وقتی که باشی کنارم دیگه چیری نمی خوام

حتی تا آخر دنیام که بری باهات می آم

تو تمام زندگیم بودی و هستی عشق من

توکه عاشقانه به دلم نشستی عشق من

توی تمام لحظه هام قلبت تکیه گاههمه

برای درموندگیام عشق تو پناهممه

توباید باشی تنهایی نمی تونم

باورم کن و بدون همیشه پیش تو می مونم

  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • ۳۹۱ نمایش
  • سارا منافی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی