سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

سارا موزیک - دانلود آهنگ جدید 98 "۹۸"

وبلاگ سارا موزیک ، دانلود آهنگ های جدید 98 ایرانی با لینک مستقیم ، فول آلبوم ، دانلود آهنگ غمگین و شاد ۹۸ ، دانلود ریمیکس.

دانلود آهنگ 98 رضا رامیار به نام بغلم کن

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ق.ظ

دانلود آهنگ 98 رضا رامیار به نام بغلم کن

دانلود ترانه بسیار بغلم کن با خوانندگی رضا رامیار پخش از سارا موزیک

Reza Ramyar – Baghalam Kon

شعر ترانه بغلم کن با صدای رضا رامیار


ای وای دل من بعد عمری داره میخنده انگار دیگه نیست مال من

تو بمون واسه من قول میده که سر به راه بشه آدم مغرور بد

بیا بغلم کن بریز تو تن من همه ی اون درد دلارو 

بیا بس کن دنبالت بگرده قلب بی صاحب کجارو

من بدنام عالم شم شبام همه ماتم شن 

محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم

تو باید مال من باشی آروم تنم باشی خوبه 

دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم

من بدنام عالم شم شبام همه ماتم شن 

محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم

تو باید مال من باشی آروم تنم باشی 

خوبه دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم

ای وای دل تو آروم جونم شد

حوصله کن میشم همونی که تو عاشقشی تموم دلشی

نه نمیگذره دل از تویی که پاره ی تنشی

ول نکن قلبمو که از این عالم و آدماش بدجوری خستم

جونی نمونده تو تنم تو بشو بال و پر قلبی که عمریه شکسته است

من بد نام عالم شم شبام همه ماتم شن 

محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم

تو باید مال من باشی آروم تنم باشی 

خوبه دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم

من بد نام عالم شم شبام همه ماتم شن 

محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم

تو باید مال من باشی آروم تنم باشی 

خوبه دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی